تفرجگاه

سلام من سارام و اینجا تفرجگاه محلی برای گشت و گذار و تفریح مثل ایده های جالب و سرگرم کننده با بازی پس با من همراه شوید.

تفرجگاه

سلام من سارام و اینجا تفرجگاه محلی برای گشت و گذار و تفریح مثل ایده های جالب و سرگرم کننده با بازی پس با من همراه شوید.

تقویت زبان انگلیسی با بازی فکری

دانش زبان انگلیسی علاوه بر اینکه یکی از مهارت های مهمی است که افراد باید بیاموزند، یکی از کاربردی ترین ابزارهایی است که امروزه افراد به آن نیاز دارند. در این مطلب قصد داریم بازی فکری آموزش زبان را انجام دهیم. این روش یکی از روش های غیر مستقیم آموزش زبان است که بیشترین تاثیر را بر روی افراد می گذارد.

با توجه به ویژگی های مغز انسان و صفحات یادگیری در مغز، یکی از دوران طلایی که افراد می توانند در آن زبان بیاموزند، از بدو تولد تا نوجوانی است. به خصوص در اوایل زندگی که کودکان زبان مادری خود را می آموزند و یادگیری زبان به طور موثرتر و به صورت جهشی انجام می شود. مانند قد افراد که به طور طبیعی تا سن خاصی رشد می کند. پس از آن افزایش قد دشوار است، یادگیری زبان بیشترین ظرفیت خود را در سال های اولیه زندگی انسان دارد. برای آشنایی با نحوه تقویت زبان با بازی فکری با ما همراه شوید.



بازی های مناسب برای تقویت زبان

جدا از این که کودکان همه چیز را با دیدن بهتر از هر روش دیگری یاد می گیرند، باید به خاطر داشته باشید که مهم ترین سبک یادگیری در بزرگسالان نیز مهارت های بصری آنهاست. در این زمینه ابزارهایی که شهودی هستند می توانند بیشترین کمک را در آموزش به شما بکنند. در ادامه به مهم ترین بازی های یادگیری زبان می پردازیم که می توانید از آنها استفاده کنید.

فلش کارت ها

فرقی نمی کند دانشجوی دکترا باشید یا کودک خردسالی که نمی تواند بخواند یا بنویسد. در هر صورت فلش کارت یکی از مفیدترین روش هایی است که به تثبیت کلمات در ذهن شما کمک می کند. البته فلش کارت هایی که برای کودکان و بزرگسالان استفاده می شود متفاوت است. فلش کارت هایی که برای کودکان استفاده می شود دارای تصاویر هستند و والدین می توانند با نشان دادن تصاویر و تکرار و تمرین با کودک این کلمات را به آنها آموزش دهند. مانند مجموعه حروف انگلیسی ببینید و بخوانید که بسیار جذاب و کاربردی است.

بازی فکری یادگیری زبان هوش چینی

در بازی هوش چینی کودکان پس از یادگیری کلمات باید تصاویر هر کلمه را در جای مناسب خود قرار دهند. شاید بتوان این بازی فکری آموزش زبان را از نظر استراتژی با جورچین مقایسه کرد. در آن بازیکن باید با آگاهی کامل اجزای صحیح را در جای خود قرار دهد.

بازی آموزشی تاس چینی

بازی آموزشی تاس چینی مناسب برای کودکانی است که با حروف انگلیسی آشنا هستند و دایره لغات آنها در زبان انگلیسی حدود 50 کلمه است. این بازی یکی از خلاق ترین بازی های تفکر در زمینه آموزش زبان است. در این بازی تعدادی حروف به کودکان داده می شود و باید تا حد امکان با آنها کلمات بسازند.

بازی فکری آموزش زبان تیز

یکی دیگر از بازی های ذهن یادگیری زبان در لیست ما که مبتنی بر بینایی است، بازی تیزبین چشم است. این یک بازی با ورق است. در هر کارت 8 تصویر وجود دارد و یک تصویر در هر کارت با یک تصویر در کارت دیگر به اشتراک گذاشته می شود. کودکان باید این تصاویر رایج را روی دو کارت بیابند و نام ببرند. سپس آنها پیروز می شوند. البته می توانید با این کارت ها به روش های مختلفی بازی کنید. مثالی که گفتیم یک نمونه بود.

بازی آموزش اعداد و شمارش انگلیسی

یکی از اساسی ترین چیزهایی که می توانید به کودک خود به زبان انگلیسی بیاموزید اعداد انگلیسی است. مجموعه بازی اعداد انگلیسی متشکل از فلش کارت هایی است که در یک طرف آن اعداد به زبان انگلیسی نوشته شده و پشت آن املا نوشته شده است. همانطور که در بالا اشاره کردیم فلش کارت ها یکی از بهترین ابزارها برای آموزش زبان هستند که می توانید برای آموزش اعداد در این بازی از آن ها استفاده کنید.

بازی یادگیری زبان فکری حیوانات مزرعه

نکته مثبت و شگفت انگیز در مورد بازی آموزش حیوانات انگلیسی این است که در زمانی که کودک شما در حال یادگیری زبان انگلیسی است، سایر مهارت های او از جمله هماهنگی و همکاری نیمکره راست و چپ مغز، مهارت های بینایی؛ همچنین مهارت حل مسئله باعث افزایش سرعت و دقت می شود که از عوامل بسیار مهم یادگیری زبان انگلیسی می باشد.

روش بازی: در این بازی حیوانات به دو تکه تقسیم می شوند که کودک شما باید آنها را به هم متصل کند و سپس نام آن حیوان را بگوید.

سخن آخر:

بسیار خرسندیم و از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید متشکریم. امیدواریم اطلاعات بالا برای شما مفید بوده باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از مدرسین زبان و مدرسین حرفه ای در زمینه یادگیری و آموزش زبان بخواهید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد