تفرجگاه

سلام من سارام و اینجا تفرجگاه محلی برای گشت و گذار و تفریح مثل ایده های جالب و سرگرم کننده با بازی پس با من همراه شوید.

تفرجگاه

سلام من سارام و اینجا تفرجگاه محلی برای گشت و گذار و تفریح مثل ایده های جالب و سرگرم کننده با بازی پس با من همراه شوید.

معرفی 5 بازی فکری مناسب هدیه دادن

چه چیزی شما را ساعت ها سرگرم می کند؟ چند نفر باعث می شوند شما کنار هم بنشینید و بخندید؟ گاهی باعث می شود با هیجان زمین را گاز بگیری و گاهی از خنده غش می کنی؟ هرگز تکرار نخواهد شد و تا آخر دنیا می توانید انواع مختلف آن را دوست داشته باشید و سوار شوید. پاسخ یک کلمه است؛ بازی فکری

انواع بازی فکری برای کادو مناسب است; زیرا همه سنین و سلیقه ها را راضی و سرگرم می کنند. در ادامه به بیان مزایای بازی های فکری می پردازیم و شما را با 5 بازی فکری مناسب برای هدیه آشنا می کنیم.

مزایای بازی های فکری برای هدیه

تا حالا چی دادی؟ احتمالاً برای دوستان و خانواده خود ماگ، لباس و وسایل تزئینی زیادی خریده اید و اکنون می خواهید یک هدیه هیجان انگیز بخرید. هدیه ای که برای مدت طولانی در یادها خواهد ماند. بازی های پازل برای هدیه از هر نظر مناسب و جذاب هستند. 

با بازی فکری ساعت ها سرگرمی و سرگرمی را به عزیزانتان هدیه خواهید داد. بازی های فکری در مقایسه با بسیاری از محصولات موجود در بازار قیمت مناسبی دارند. هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر کسی، صرف نظر از سن و شرایط جسمانی، می تواند با بازی های فکری سرگرم شود. با تهیه یک بازی فکری برای تولد چند امتیاز کسب می کنید. شما با انجام بازی های فکری به عزیزان خود دوستی و صمیمیت می بخشید.

معرفی 4 بازی فکری برای هدیه; شادی و هیجان را هدیه دهید.

گربه های انفجاری؛ لطفا منفجر نشوید.

یا بازی گربه انفجاری هیجان انگیز و پرطرفدار است و به رکوردهای مختلف جهانی رسیده است. این بازی برای افراد بالای 8 سال مناسب است.

کارت های بازی به دسته های انفجاری، خنثی کننده و اکشن تقسیم می شوند. در شروع بازی کارت های مواد منفجره و خنثی کننده را جدا کرده و کنار می گذاریم. توزیع کارت ها به تعداد بازیکنان بستگی دارد.

کارت های گربه های انفجاری را یک عدد کمتر از بازیکنان می شماریم، بقیه کارت ها را وسط می گذاریم و بازی شروع می شود. بازیکنان هر دور هر تعداد کارت از دست خود بازی می کنند و در پایان راند یک کارت از عرضه می گیرند. اگر ابتدا به گربه در حال انفجار برسند، با کارت خنثی کننده از خطر خارج می شوند، اما در نهایت همه بازیکنان منفجر می شوند و آخرین نفر برنده این بازی هیجان انگیز می شود.

جالیز; مانند یک کشاورز حرفه ای بکارید و بفروشید.

اگر فرد مورد نظر شما علاقه مند به معامله، هدیه و بستن است، حتما بازی جالیز را به عنوان یک بازی فکری برای هدیه انتخاب کنید. این بازی برای گروه های 3 تا 7 نفره بالای 9 سال مناسب است. ابتدا هر بازیکن یک جالی با دو خانه می برد. زمین سوم و تراکتورها در وسط زمین قرار می گیرند. هر بازیکن 5 کارت دریافت می کند و کارت های باقی مانده در وسط قرار می گیرد. 

در طول بازی می توانید چیزهایی مانند گاوآهن اضافی، کود و تراکتور بخرید و از امکانات آنها استفاده کنید. در نهایت بازی تا 3 راند کامل ادامه می یابد و کارت های وسط جدول تمام می شود. همچنین می توانید بازی Jaliz را در حالت پیشرفته انجام دهید. در این حالت چالش هایی مانند حمله کلاغ، هوای بارانی، سرمای زمستان و پرواز اضافه شده و بازی را هیجان انگیزتر می کند. هر طور که در مورد آن فکر کنید، این بازی ذهنی یک گزینه عالی برای تولد/ مناسبت ها است.

شب های مافیا هیجان و خلاقیت را هدیه دهید.

انواع مختلفی از بازی های پازل برای کادو وجود دارد. اما اگر به دنبال یک بازی متفاوت و پیچیده هستید، بازی مافیا را انتخاب کنید. در بازی شب های مافیا بازیکنان به دو دسته کلی تقسیم می شوند. مافیا می خواهد شهر را تصرف کند و شهروندان باید علیه آنها متحد شوند. استرس و هیجان در طول این بازی افزایش می یابد. هر چه تعداد افراد بیشتر باشد، بازی هیجان انگیزتر است. اما به طور کلی می توانید این بازی را در یک گروه 2-5 نفره انجام دهید.

بازی کودتا؛ وارد قلب دنیای سیاست و دسیسه شوید.

بازی کودتا زندگینامه یک دولت فاسد در آستانه سقوط است. شما و سایر بازیکنان از اعضای رده بالای دولت هستید و باید از همه ابزارها برای حذف رقبا استفاده کنید.

از ابتدای بازی دو نقش نجیب، قاتل، فرمانده، سفیر یا شاهزاده و همچنین ۲ سکه دریافت خواهید کرد. هر کدام از شخصیت ها قدرتی دارند و بر این اساس طرح های مختلفی را می سازند. بازی تا مشخص شدن آخرین بازمانده ادامه دارد. این زنده می ماند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد